Milo — hele Norges rosa vaskefavoritt!

Milo er hele Norges rosa vaskefavoritt, men har de siste årene blitt kopiert av merker som har lagt seg tett opp til Milo sin visuelle identitet. Vi har derfor pumpet opp rosafargen sånn at Milo nå eier den, ryddet opp og tydeliggjort logoen, samt toppet det hele med en knall rosa kork som samler variantene på tvers av serien. Garnnøstene vi husker fra tidligere design er hentet frem igjen, men relansert i en ny, positiv og moderne strek. I tillegg har vi innført Milo-sauen som bidrar med en god dose sjarm, liv og røre.

«Dette har blitt utrolig bra! Vi er så fornøyde med hva dere har gjort med Milo. Dere treffer på brief og vi klarer å bringe Milo inn i nåtiden og fremtiden med en miks av arv og nye elementer. Nye tydelige brand distinctive elements er på plass - noe som var en utrolig viktig del av briefen. Her har dere gjort en fantastisk jobb på et svært utfordrende etikettformat!"

– Orkla